اعزام تیم‌های بهداشتی به حاشیه شیراز برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اعزام تیم‌های بهداشتی دانشگاه با هدف رعایت جدی‌تر اصول فاصله گذاری اجتماعی در حاشیه شهر شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هفتاد و هفتمین نشست بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کروناویروس، پیرو پیگیری رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حاشیه شهر شیراز و با توجه به تراکم جمعیت در برخی از نقاط حاشیه شهر، اظهار کرد: با انجام اقدامات موردنیاز از سوی تیم‌های بهداشتی دانشگاه، باید از ایجاد خوشه‌های جدید مبتلایان به کرونا جلوگیری شود.

او ضمن اعلام انجام هزار و ۵۳۶ مورد تست کروناویروس طی دیروز در فارس، اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بحران کرونا در جهرم، عملکرد آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در استان و آمار مبتلایان، افراد بستری و بهبودیافتگان در استان را نیز دیگر مورد بررسی قرار داد.

عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست درباره نشست مشترک معاونت بهداشت دانشگاه با اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: شیوه نامه‌های بهداشتی مورد نیاز برای بازگشایی احتمالی مدارس پیش بینی و راهکار‌های ضروری به این سازمان ارایه شد.

در این نشست هر یک از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در رابطه با بسیج ملی مبارزه با کرونا در فارس پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار