ارائه اینترنت رایگان برای تهیه بلیت مسافران مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به تهیه بلیت سفر اینترنتی، گفت: در این طرح با ارائه فعال سازی چتر اینترنتی رایگان در محوطه خارج از سالن و پشتیبانی این شبکه مسافران را تشویق به خرید بلیت اینترنتی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به تهیه بلیت سفر اینترنتی،گفت: در این طرح با ارائه فعال سازی چتر اینترنتی رایگان در محوطه خارج از سالن و پشتیبانی این شبکه مسافران را تشویق به خرید بلیت اینترنتی می‌کند.
 
او افزود: برای بحث فروشی بلیت الکترونیکی در پایانه‌ها موضوع ارائه خدمات اینترنتی رایگان برای مبحث فرهنگ سازی لحاظ شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر زیرساخت‌های لازم در پایانه‌های مسافربری برای خرید بلیت الکترونیکی در تمامی جهات برای مسافران راه‌اندازی شده است.

شریعتی بیان کرد: در این طرح با ارائه فعال سازی چتر اینترنتی رایگان در محوطه خارج از سالن و پشتیبانی این شبکه مسافران را تشویق به خرید بلیت اینترنتی می‌کند.

او تصریح کرد: این طرح شامل تخفیفات ویژه در فروش بلیط اینترنتی خواهد بود که حداقل با تخفیف ۳۰ درصد ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه همکاران و کارشناسان پایانه‌های مسافربری جهت ارائه و معرفی طرح در مکان‌های خارج از سالن حضور دارند و نسبت به راهنمایی شهروندان و مسافران اقدام می‌کنند، تاکید کرد: بروشور و اطلاعیه‌های روش استفاده از این بستر در مکان مذکور نصب و در معرض دید مسافرین قرار گرفته است.

شریعتی اظهار کرد: مسافران باید قبل از سفر اقدام به خرید و تهیه بلیت به صورت اینترنتی کنند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.