۴۴ میلیارد تومان برای طرح‌های منطقه ۴ شهرداری تبریز هزینه شد

شهردار منطقه چهار تبریز گفت: بیش از ۴۴ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی این منطقه هزینه شده که همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اکبر امجدی شهردار منطقه چهار تبریز روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مسیرگشایی، تقویت برنامه‌های زیست‌محیطی، توسعه پارک‌های محله‌ای و ساماندهی و بهسازی معابر، رویکرد کلی این منطقه در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی بوده است.

او اظهار داشت: با وجود تنگنا‌های مالی، شهرداری منطقه۴ با مدیریت منابع و هزینه‌ها و صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی را برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تبریز هدف‌گذاری کرده است.

شهردار منطقه۴ تبریز گفت: مسیرگشایی فاز دوم خیابان شهید خلیلی، ساماندهی و بهسازی آخرین قطعه مهرانه‌رود به طول ۳ کیلومتر، آسفالت‌ریزی اساسی معابر، کانال هدایت آب‌های سطحی اطلس و آذربایجان، پیاده‌راه سازی و احیای جداره‌های تاریخی مغازه‌های سنگی، پارک‌های محله‌ای رز و صنوبر، سرویس‌های بهداشتی میدان معلم و میدان ورزشی شهید تجلایی، آماده‌سازی قطعات شهیدان ذاکر و کف‌سازی و بهسازی معابر از جمله طرح‌های آماده بهره برداری است.

امجدی، با بیان اینکه دستاورد‌های این منطقه بیش از هر چیز مرهون همراهی و همکاری شهروندان و مدیریت شهری است، ادامه داد: این سرمایه گران‌بها، با پشتوانه اعتماد و مشارکت مردمی رقم خورده و امید است به طور شایسته در مسیر آبادانی و عمران منطقه به کار گرفته شود.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار