آذری جهرمی:

کم فروشی‌های یکی از اپراتور‌ها رسیدگی شد

آذری جهرمی اعلام کرد وجوهاتی که از مردم برای استفاده از یکی از پیام‌رسان‌های داخلی به نرخ اینترنت آزاد اخذ شده است، حداکثر هفته آینده به حساب مشترکان بازگشت داده می‌شود.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در ارتباط با موضوع مطرح شده مبنی بر کم‌فروشی یکی از اپراتورها گفت: سازمان تنظیم مقررات، به موضوع کم فروشی اپراتور‌ها رسیدگی کرد و مشخص شد که برای یکی از پیام رسان‌های داخلی با توجه به تغییراتی که در تنظیمات آدرس دهی این پیام رسان رخ داده است، در یکی از اپراتور‌ها به روز رسانی انجام نشده و مبالغی از استفاده مردم از پیام رسان به صورت نرخ اینترنت آزاد محاسبه شده است، در صورتی که باید نیم بها محاسبه می‌شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام وجوهاتی که از مردم برای استفاده از این پیام رسان به نرخ اینترنت آزاد اخذ شده است، حداکثر هفته آینده به حساب همه مشترکان بازگشت داده می‌شود.


بیشتر بخوانید: در رایگان‌‌سازی اینترنت تمام دانشجویان مشکلاتی هم وجود دارد


انتای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
لطفا اپراتورها طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت را به اجرا برسانند تا مشتری بعد از اتمام بسته اینترنت مصرف آزاد و کلی هزینه اینترنت را نداشته باشد و ضرر نکند مثل ایرانسل که در این مورد خوب عمل کرده بقیه اپراتورها هم این طرح را پیاده کنند و فقط به فکر منافع خودشان نباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
هر وقت خرید بسته اینترنت همراه دارم نمی دانم اپراتور آن چطور از بسته اینترنتم کم میکند که سریع یک بسته ام تمام میشود چند وقت پیش فقط یک صفحه داخلی را باز کردم و چند ثانیه طول نکشید سریع بستم 60 مگابایت مصرف شد در صورتی که باز کردن همین صفحه فقط 2 مگ مصرف می شود نه بیشتر . وارد شدن به سامانه روبیکا هم تمام بها و آزاد محاسبه میکنن در صورتی که سایتهای داخلی باید نیم بها و روبیکا و سروش و بله و آیگپ و .. باید رایگان باشد چون قبلا گفتند اینها رایگان هست در صورتی که حرفشان با عملشان یکی نیست و چرا اپراتورها یک دفعه حجم بسته اینترنت را صفر می کنند و یا تمام بها و یا نرخ آزاد محاسبه می کنند ؟ و در ضمن هزینه خرید بسته اینترنت همراه هم خیلی زیاد است . لطفا وزیر محترم فناوری آقای جهرمی رسیدگی نمایند . ما که راضی نیستیم پول زیاد میدهیم ولی استفاده مفید و مقرون به صرفه نمی کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۰۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب کدوم اپراتورهست
Iran (Islamic Republic of)
محقق
۰۰:۰۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
مثل دفعه های قبل که برگشت؟
آخرین اخبار