ترامپ: اگر من نماینده کنگره بودم از اوباما می‌خواستم اعتراف کند

ترامپ در پیامی توییتری مدعی شد اگر او یک نماینده کنگره آمریکا بود از اوباما می‌خواست درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ توضیح دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود مدعی شد: «اگر من یک سناتور و یا نماینده کنگره بودم اولین نفری که می‌خواستم درباره بزرگترین جرم سیاسی و رسوایی در تاریخ آمریکا شهادت بدهد.»

ترامپ مدعی شد: «باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق بود. او همه چیز را می‌دانست. لیندسی گراهام باید این کار را انجام دهد لازم نیست ملاطفت به خرج دهید. حرف زدن بس است.»


بیشتر بخوانید:

نانسی پلوسی: از ترامپ می‌خواهم حقیقت را بگوید!

ترامپ از اعلام بزرگترین جرایم سیاسی اوباما طفره رفت


با وجود گذشت بیش از یک سال از پایان تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا، ترامپ به حملات خود علیه این جریان ادامه داد و به دلیل تبرئه مایکل فلین از سوی وزارت دادگستری آمریکا گفت بزرگترین جنایت سیاسی آمریکا در روز‌های پایانی دولت باراک اوباما روی داده است.

در همین حال جو بایدن، معاون سابق اوباما و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا نیز در همین باره ترامپ را به اقداماتی که توجهات از ناکارآمدی و بی‌سیاستی او در بحبوحه بحران کرونا دور کرده است، متهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار