اختصاص اعتبار برای اجرای سامانه‌های نوین آبیاری

مسئول واحد آب و خاک معاونت جهاد کشاورزی لارستان از اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به سامانه‌های نوین آبیاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بنیامین افتخار مسئول واحد آب و خاک معاونت جهاد کشاورزی لارستان گفت: اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به سامانه های نوین آبیاری به صورت متمرکز به استان فارس اختصاص داده شده است.

او اظهار کرد: به منظور سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و با هدف صرفه جویی در مصرف آب، افزایش راندمان آبیاری و عملکرد در واحد سطح، در صورت هزینه کرد این یارانه، بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان دیگر نیز به این مبلغ افزوده می‌شود.

مسئول واحد آب و خاک معاونت جهاد کشاورزی لارستان افزود: در همین رابطه و با افزایش هزینه‌های اجرا، دولت مبلغ پرداخت یارانه درهرهکتار را افزایش داده و به ازای هر هکتار سیستم موضعی (نواری، قطره‌ای)، بارانی، ماشین‌های آبیاری و کم فشار (هیدروفلوم) به ترتیب مبالغ ۱۷۵، ۱۵۰، ۱۰۵ و ۷۰ میلیون ریال در نظر گرفته است.

افتخار با اشاره به اینکه مدارک مورد نیاز از سوی متقاضی شامل تصویر مجوز آب، اسناد قانونی زمین و مدارک شناسایی است تصریح کرد: شرکت‌های فعال طراح و مجری در شهرستان مستقر هستند که مراحل انجام کار به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن قابل انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار