پیوستن شهابی به جمع‌یاران شهیدش

خرمشهر قهرمان در آستانه سوم خرداد و در شب شهادت امیرالمومنین(ع) دسته گلی دیگر به انقلاب تقدیم کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مرتضی گلابی مدیر روابط عمومی هیئت رزمندگان خرمشهر گفت:مدافع حرم علی شهابی در جریان مبارزه با گروه تروریستی داعش، در سوریه طی حملات وحشیانه این گروه تروریستی شیمیایی شده و پس از ماه ها بستری بودن در بیمارستان، شب گذشته، در شهادت بزرگ مرد عالم حضرت امام علی(ع) به همرزمان شهیدش پیوست.

او افزود:مدافع حرم علی شهابی متولد ۱۳۵۱ درخرمشهر بود.او دوران کودکی خود را در خرمشهر سپری کرد و با آغاز جنگ تحمیلی مانند دیگر همشهری ها به همراه خانواده مجبور به ترک شهر و مهاجرت به شیراز شد.

مدیر روابط عمومی هیئت رزمندگان خرمشهر گفت: علی شهابی طی چندسال به صورت پیمانی استخدام سپاه بوده و در حراست فرودگاه خدمت نیز فعالیت میکرد که بعداز اتمام دوره پیمانی خود مجددا فعالیت در سپاه از سرگرفت.

او ادامه داد:تواضع و محبوبیت و انقلابی بودن از ویژگی های بارز علی شهابی  بود. او برای دو فرزند و همسرخود پدری نمونه و همسری فداکار بود.

مدیر روابط عمومی هیئت رزمندگان خرمشهر گفت:علی شهابی از مربیان شناور غریق نجات نیز بوده است که در امر آموزش به بسیجیان و طلاب فعالیت های مثبتی را در کارنامه خود ثبت کرد.

بیش از این خرمشهر قهرمان، شهید محمدرضاعسکری فر، شهید جبار دریساوی، شهید علی منیعات و شهیدشیخ صالح حسن زاده را به عنوان شهدای مدافع حرم تقدیم اهلبیت و اسلام کرده است

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.