جمع آوری معتادان متجاهر در زاهدان

استاندار سیستان وبلوچستان از جمع آوری معتادان متجاهر در زاهدان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و متولیان مربوطه از مرکز آماده سازی شده برای قرنطینه معتادان متجاهر زاهدان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بازدید کرد.

احمدعلی موهبتی امروز در حاشیه بازدید از این مرکز اظهارداشت: در آینده نزدیک برابر پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ستاد مبارزه با مواد مخدر، معتادان متجاهر از سطح شهر زاهدان و تمامی نقاط استان جمع آوری خواهند شد.

وی بیان کرد: جمع آوری معتادین متجاهر از سطح خیابان‌ها به عنوان افرادی که هیچ گونه ضوابط بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و عامل انتقال ویروس کرونا هستند در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معتادان متجاهر پس از جمع‌آوری در این مکان، تحت پوشش خدمات غربالگری، مراقبت و درمان قرار می‌گیرند.

در جریان این بازدید توضیحات لازم توسط دستگاه‌های متولی ارائه شد و استاندار سیستان و بلوچستان نیز دستورات و راهکار‌های لازم را در این رابطه صادر کرد.

موهبتی همچنین از تنها مرکز ماده ١٦ نگهداری زنان معتاد متجاهر سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان بازدید کرد و توضیحات لازم پیرامون نحوه فعالیت این مرکز توسط متولیان، ارائه شد.

همچنین استاندار سیستان و بلوچستان از مراکز نگهداری تحت پوشش سازمان بهزیستی در شهر زاهدان بازدید کردند.

انتهای پيام /گ

منبع: رجا نیوز
برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار