در بسته حوادث امروز بخوانید؛

جاسازی هروئین، در منبع آب اتوبوس لو رفت / کشف بیش از ۲۵۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست وهفتم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۲۵۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با رصد اطلاعاتی خود دریافتند یکی از سوداگران مرگ در حال جابه جایی محموله‌ای از مواد افیونی در یکی از مسیر‌های شهرستان راور استان کرمان است که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اعلام شد.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان موفق شدند خودرو وانت مزدای حامل مواد مخدر را در شهرستان مذکور شناسایی و متوقف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان از کشف ۲۵۰ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

جاسازی هروئین، در منبع آب اتوبوس لو رفت

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت: ماموران انتظامی مستقردر ایستگاه ایست و بازرسی شهید "شرافت" فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با هوشمندی و تیزهوشی بالای خود حین کنترل خودرو‌های عبوری متوجه جاسازی مواد مخدر در مبنع آب یک دستگاه اتوبوس مسافربری شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی بازرسی دقیق از آن مقدار ۳ کیلو و ۹۶۰ گرم هروئین که بصورت ماهرانه‌ای در داخل منبع آب اتوبوس جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین تصریح کرد: در این رابطه خودرو توقیف و ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

سرهنگ کاکاوند متذکر شد: با اشرافیت بالا و هوشمندی ماموران پلیس، مسیر‌های این شهرستان برای قاچاقچیان نا امن شده است و با تمام توان و قدرت اجازه عرض اندام به این گونه افراد داده نمی‌شود.
 

توقیف محموله گیربُکس قاچاق در اصفهان

سرهنگ" کامران ریاحی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپو محموله‌ای از لوازم یدکی خودرو قاچاق در یک تعمیرگاه خودرو مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی از محل مذکور بازدید کرده که در نتیجه این عملیات ۱۷ قطعه گیربُکس خودرو که همگی فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه را ۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ ریاحی خاطر نشان کرد: در این رابطه مالک اصلی این محموله قاچاق دستگیر و همراه با پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
 

کشف موتورسیکلت قاچاق در "مبارکه

سرهنگ "رضا محمدی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی فرمندهی انتظامی شهرستان مبارکه با رصد اطلاعاتی خود از وجود یک دستگاه موتور سیکلت سنگین خارجی قاچاق در یکی از محله‌های شهرستان مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضایی به محل اعزام و، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین خارجی که به صورت قاچاق تهیه شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش موتورسیکلت قاچاق را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
 

سرقت سیم برق، برای تامین هزینه مواد مصرفی

سرهنگ" حسین تُرکیان" با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و ترانس در شهرستان اردستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل سرقت‌های صورت گرفته و انجام تحقیقات وسیع علمی و تخصصی و بکارگیری یک سری اقدامات پلیسی، سرانجام رد پای یکی از سارقان سابقه دار و غیر بومی در این سرقت‌ها به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به چندین فقره سرقت سیم برق و ترانس اقرار کرد گفت: وی که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد، انگیزه خود از این سرقت‌ها را تامین هزینه مواد مصرفی خود عنوان کرده است.

سرهنگ تُرکیان، خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.