مشکل آنتن دهی و اینترنت در برخی روستا‌های اندیکا

دهیار روستای شوکل حاجی وند از توابه شهرستان اندیکا گفت: این روستا مشکلات عظیمی در خصوص آنتن دهی و همچنین اینترنت همراه دارد.

مهراب اسدی دهیار روستای شوکل حاجی وند از توابه شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روستای شوکل حاجی وند دارای حدود هزار ۲۰۰ نفر جمعیت است  و علی رغم تمام پیگیری‌های مکرر، این روستا مشکلات عظیمی در خصوص آنتن دهی و همچنین اینترنت همراه دارد.

او بیان داشت: از طرف دیگر به دلیل شیوع ویروس کرونا باید دانش آموزان و دانشجویان از طریق تلفن همراه و اینترنت امتحانات خود را برگزار نمایند.

اسدی تصریح کرد: از کاظمی فرماندار، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا و سایر مسئولان ذی ربط خواهشمند است اقدامات لازم در این زمینه را مبذول فرمایند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داریوش اسدی
۱۹:۴۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
از همه مسئولین عزیز عاجزانه میخواهیم که به این عمر مهم،عدم آنتن دهی وعدم اینترنت روستای شوکل حاجی وند رو پیگیری بکنند و نتیجه مطلوب را مردم روستا که از این مهم دادشان در آمده را شاهد باشند و کمکی باشد به دانش آموزان عزیز و دانشجویان عزیز که در این ایام کورنا دولت با برنامه ریزیهای دقیق پیش رو جهت کلاسها و امتحانات مجازی که در اختیار این عزیزان قرار داده بتوانند از کلاسها و امتحانات خرداد ماه عقب نمانند.

جا دارد از دهیار سخت کوش و زحمت کش روستای شوکل حاجی وند جناب آقای مهراب اسدی تقدیر و تشکر به عمل آورد.