بسته اخبار حوادث امروز ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹؛

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در بابل/ کشف ۶ فقره سرقت در نوشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ کیلوگرم تریاک در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر از سوی عاملی افیونی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ جعفری از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این سوداگر مرگ ۵ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک به همراه آلات استعمال و دستگاه توزین مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فردی را عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف ۳ کیلوگرم شیشه در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۲ عامل افیونی در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این ۲ قاچاقچی مواد مخدر اهل یکی از استان‌های شرقی کشور در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت: در عملیاتی ضربتی متهمان حین جابجایی مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۳ کیلوگرم مواد مخدر شیشه که قصد حمل آن از مرز‌های شرقی کشور در این شهرستان را داشتند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار