بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۹۹؛

برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در محمودآباد/ دستگیری معتادان متجاهر در کلاردشت

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۵۰ موتورسیکلت متخلف در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در راستای مقابله با اخلال گران نظم و امنیت و برخورد با مزاحمین نوامیس مردم طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف درسطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او از توقیف ۵۰ موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد با افرادی که بخواهند با نیات مجرمانه به آرامش شهروندان عزیز خدشه وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دستگیری ۱۰ معتاد متجاهر در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان کلاردشت به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد، ۱۰ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی از دستگیری ۲ عامل افیونی در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از متهمان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف شد.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار در این ارتباط شدند.

سرهنگ حسن زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، منزل، اموال داخل خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور کاهش تصادفات ناشی از موتورسیکلت و پیشگیری از بروز جرائمی نظیر مزاحمت برای نوامیس مردم، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۳۰ دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه عمده تخلفات موتورسیکلت‌ها مربوط به عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از پیاده رو و حرکات مارپیچ است، گفت: در راستای انتظام بخشی به موتورسیکلت‌ها و برخورد با راکبان متخلف، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در جویباربه صورت مستمر و با جدیدت در سطح شهر ستان اجرا می‌شود.

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۲ نفر از سوداگران مرگ در شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی این ۲ قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار