در طرح ضیافت رمضان؛

بیش از ۶ هزار تن برنج و شکر در خوزستان توزیع شد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیش از ۶ هزار تن کالای اساسی شامل؛ برنج و شکر با نرخ مصوب دولتی در استان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدارحم امیری زاده مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشار به توزیع بیش از ۶ هزار تن کالای اساسی گفت: در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان مجوز تامین ۲ قلم از کالا‌های اساسی شامل؛ برنج و شکر هر کدام با وزن ۳ هزار و ۴۵ تن و با نرخ مصوب دولتی جهت توزیع در شهرستان‌های استان صادر گردید.

او اظهار داشت: در صورت نیاز امکان افزایش و صدور مجوز دیگری برای تامین این کالا‌ها امکانپذیر است، اکنون مجوز دیگری برای تامین برنج دولتی ۱۱۲۱ به وزن ۲ هزار و ۸۰۰ تن صادر گردید که از طریق صدور حواله سازمان صنعت، معدن در اختیار عاملین مجاز برای توزیع قرار خواهد گرفت.

امیری زاده تصریح کرد: از لحاظ ذخیره کالا‌های اساسی هیچگونه مشکلی در استان خوزستان وجود ندارد و مردم هیچ دغدغه‌ای در تامین کالا‌های اساسی نخواهند داشت، ضمن اینکه برای توزیع شکر هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و با صدور مجوز ۱۰ هزار تنی شکر سعی می‌شود تا از التهاب احتمالی برای این کالای استراتژیک در استان جلوگیری شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان افزود: کالا‌های اساسی توزیع شده در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان تنها از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای، تعاونی‌های مصرف و عاملین مجاز توزیع و مورد تائید سازمان صنعت و معدن صورت می‌گیرد و تا پایان این ماه پر خیر و برکت این کار بصورت پیوسته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.