حماس: انقلاب و قیام توفنده ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست حتمی است

سخنگوی جنبش حماس با تاکید بر زنده‌ بودن روحیه مقاومت در فلسطینیان اعلام کرد قیام علیه رژیم صهیونیستی امری حتمی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی «الرساله نت»، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد انقلاب و قیام توفنده ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست حتمی است و موضوع اکنون فقط مربوط به زمان آن است.

فوزی برهوم گفت: مخالفت روزافزون امت عربی و اسلامی و دوستان ملت فلسطین در سرتاسر جهان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مخالفت شدید با توطئه‌های صهیونیستی-آمریکایی که آرمان فلسطین و حقوق ملت فلسطین را هدف قرار می‌دهد تاییدی بر جایگاه فلسطین و مسجد الاقصی در قلوب و وجدان امت اسلامی و جامعه جهانی است.

برهوم در بیانیه مطبوعاتی که نسخه‌ای از آن در اختیار الرساله نت قرار گرفت، افزود جهان اسلام و امت عربی هرگز و به هر میزان که حجم توطئه علیه فلسطین افزایش یافته، آن (فلسطین) را فراموش نکرده است و هرگز فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

وی اظهار داشت عملیات قهرمانانه و شجاعانه‌ای که به طور روزانه در کرانه باختری رود اردن و قدس علیه صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد بیانگر روحیه مقاومتی است که در رگ‌ و جان‌ ملت ما ریشه دوانیده است.

این مقام بلندپایه جنبش حماس تاکید کرد هرگونه عملیات ارعاب، تروریستی، سرکوب و هماهنگی با رژیم صهیونیستی فقط و فقط اصرار نیرو‌های مقاومت و ملت فلسطین را بر ادامه این راه، تکمیل فرایند آزاد سازی (اراضی اشغالی فلسطین) و احقاق حقوق فلسطینیان با توسل به زور و حتی به قیمت قربانی شدن به همراه دارد.

وی خاطر نشان کرد احیای وحدت امت اسلامی و قدرت آن، به تسخیر درآوردن ظرفیت‌های آن در میدان مقابله واقعی با رژیم صهیونیستی، حمایت از مقاومت برای آزادسازی سرزمین فلسطین و حمایت از منطقه در برابر خطر صهیونیسم بر همه واجب است و یک مسئولیت همگانی می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۴:۱۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
بابا زود یه حرکتی کنین دیگه
آخرین اخبار