شیوع کرونا و ایجاد ظرفیتی جدیدی برای ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تعطیلی ورزش و شیوع کرونا در حقیقت، ظرفیت جدیدی برای ورزش ایجاد کرد و فضا را به منظور استفاده ی بهینه تر از فضای مجازی جلو برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در دیدار با کارکنان روابط عمومی این اداره کل که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات صورت گرفت، با اعلام اینکه امروز مصادف با روز روابط عمومیست، از زحماتی که در این حوزه صورت می‌گیرد، قدردانی کرد.

او با اعلام اینکه گستردگی کار در این بخش زیاد است، گفت: روابط عمومی به نوعی قلب اداره است و انعکاس اخباری که باید منتشر شود، تعاملاتی که باید با مجموعه نشریات، هفته نامه ها، روزنامه ها، مجموعه استانداری و وزارت خانه صورت گیرد و بالانسی که باید اتفاق افتد تا اداره در یک آرامش کار خود را به پیش ببرد، مرهون تلاش‌های روابط عمومیست.

پاریزی افزود: این جایگاه، جایگاه بسیار مهم و حساسی است و در آینده هم بسیار حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه همکاران روابط عمومی صادقانه زحمت می‌کشند و در واقع سنگرسازان بی سنگر هستند، ابراز امیدواری کرد: در حوزه رسانه ورزش در استان بتوانیم گستردگی‌های بیشتری ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: تعطیلی ورزش و شیوع کرونا در حقیقت، ظرفیت جدیدی برای ورزش ایجاد کرد و فضا را به منظور استفاده‌ی بهینه‌تر از فضای مجازی جلو برد که این مدنظر مقام معظم رهبری هم بود.

پاریزی افزود: واقعا در فضای مجازی به نوعی جای کار‌های اجرایی و عملیاتی خالی بود، این فضا این ظرفیت را ایجاد کرد که به آن فکر و مطلوب‌تر از آن استفاده کنیم.

او تصریح کرد: انتظار داریم، تعاملاتمان از حوزه رسانه‌های ورزشی استانی فراتر رود و این ارتباطات با رسانه‌های غیر ورزشی و سایت‌های مهم و اختصاصی ورزشی کشوری بیشتر شود، چرا که رسانه‌ها در ایجاد انگیزه و تولید فکر خیلی مهم هستند.

پاریزی با بیان اینکه دامنه‌ی کار باید گسترده‌تر شود، بیان داشت: خوشبختانه هم اکنون نیروی انسانی اداره توان و قابلیت لازم برای انجام این کار را دارد و از حوزه‌های شما انتظار دارم عملکردهایتان عالی باشد و حرکت رو به رشدی را که شروع کرده ایم، ادامه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: قطعا از استان کرمان در حوزه ورزش (هم در بحث همگانی و هم قهرمانی) علی رغم همه محدودیت‌هایی که در سال ۹۹ رخ داد، خبر‌های خوبی می‌شنویم.

پاریزی افزود: تیم لیگ برتری هندبال بعد از چهار دهه آسیایی شد که این اتفاق کوچکی نیست و از طرف دیگر، ما امسال با ماندن گل گهر و درصورتی که صعود مس کرمان و مس رفسنجان قطعی شود، سه نماینده از این استان در لیگ برتر فوتبال خواهیم داشت.

او، احتمال قهرمانی تیم‌های لیگ برتری فوتسال، فوتبال بانوان و لیگ پینگ پنگ را از دیگر اتفاقات مثبت در سال جاری عنوان و تصریح کرد: قطعاً در حوزه همگانی نیز با توجه به هم افزایی بین دستگاه‌ها و تعطیلی ورزش و شیوع کرونا، ظرفیت جدیدی برای ما ایجاد شده است و همه اعتقاد دارند، فعالیت‌های عمومی همگانی برای تقویت سیستم ایمنی موثر است که بر این اساس، ما می‌توانیم در این حوزه توفیقاتی داشته باشیم.

پاریزی بیان داشت: در بخش بانوان نیز ظرفیت‌های خوبی داریم، که امیدواریم، همه بتوانیم در کنار ظرفیت‌های پوششی که رسانه و روابط عمومی انجام می‌دهد و گستردگی که اتفاق می‌افتد، به رشد حوزه ورزش و جوانان کمک کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار