کشف ۳ کیلو گرم مواد افیونی در شهرستان پاکدشت

سرهنگ خنجری از دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در پاکدشت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قباد خنجری فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و خرید و فروش مواد مخدر توسط یک نفر سوداگر مرگ در سطح شهرستان پاکدشت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با حضور عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با انجام تحقیقات و بررسی میدانی، موفق به شناسایی محل اختفای این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ خنجری اشاره کرد: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکدشت و پایگاه ششم فاتب در یک عملیات مشترک موفق به دستگیری متهم شده وخودروی وی را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت خاطر نشان کرد: در بازرسی از منزل متهم مقدار ۳ کیلو گرم تریاک و یک عدد ترازوی توزین که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابینت آشپزخانه جاسازی شده بود، با هوشیاری ماموران کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در خاتمه از شهروندان خواست، برای مقابله و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار