همدلی گروه جهادی «یك روز خوب» برای کمک مؤمنانه به نیازمندان

به منظور اجرای رزمایش همدلی، ۳۷۲ بسته معیشتی میان نیازمندان شهرستان شیراز توسط گروه جهادی «یك روز خوب» توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش همدلی و مواسات، مردم و گروه های در شهر‌های مختلف با تمام توان وارد عرصه شده و با راه اندازی پویش‌ها و برنامه‌های مختلف به یاری خانواده‌های کم بضاعت شتافتند.

گروه جهادی «یك روز خوب» متشكل از جمعی از فعالان فرهنگی شیراز در ایام ماه مبارك رمضان به كمك نیازمندان آمدند.

همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان این گروه جهادی در گام نخست ۲۰۰ بسته معیشتی را میان نیازمندان شیراز توزیع كرد و در سالروز شهادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) به تأسی از سیره یتیم‌نوازی و رسیدگی به فقرای آن حضرت، ۱۷۲ بسته معیشتی دیگر را میان نیازمندان توزیع كرد.

این بسته‌های معیشتی جمعا به ارزش ۷۰ میلیون تومان و از محل كمك‌های مردمی و خیران تهیه شدند كه شامل مواد غذایی برنج ایرانی، حبوبات، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا، گوشت و مرغ بودند.

علاوه بر این‌ها گروه جهادی «یك روز خوب» از ابتدای شیوع ویروس كرونا، در بحث اعزام نیروهای جهادی به كارگاه‌های تولید ماسك نیز اقدام كرد.

تعمیرات منازل محرومان و ساخت كامل یك خانه برای یكی از نیازمندان در مناطق محروم خرمشهر طی ماه‌های بهمن و اسفندماه سال گذشته نیز از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی بوده است كه با شیوع ویروس كرونا، این كار فعلاً متوقف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار