صندلی های خالی مسئولان اردوگاه نگهداری متکدیان کرج

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: نمایندگان ارگان های ذی ربط در اردوگاه نگهداری متکدیان، حضور فعال ندارند.

علی اصغر همتی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که تنها شهرداری برابر جمع آوری متکدیان و کودکان کار از سطح شهر مسئول نیست، گفت: نمایندگان ارگان های ذی ربط در اردوگاه نگهداری متکدیان، حضور فعال ندارند.

او با اشاره به این که شهرداری کرج دارای دو اردوگاه نگهداری متکدیان است، افزود: یکی از این اردوگاه ها در شیخ آباد و دیگری با نام مرکز نگهداری الغدیر در نزدیکی بیمارستان امام علی(ع) واقع شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: قانون در خصوص اداره اردوگاه نگهداری متکدیان، دادگستری‌ استان‌، نیروی‌ انتظامی‌، سازمان‌ بهزیستی‌، کمیته‌ امداد امام‌ خمینی‌(ره‌)، اداره‌ کار و امور اجتماعی‌ و شهرداری‌ را مسئول دانسته است اما صندلی های این ادارات در اردوگاه خالی است بنابراین شهرداری پس از جمع آوری متکدیان پس از چند ساعت مجبور به آزادسازی آنان می شود.

او افزود: طبق قانون شهرداری موظف بود که اردوگاه نگهداری متکدیان را راه اندازی کند اکنون بایدبه وظایف خود عمل کنند.

همتی با بیان این که نگهبان و مسئول اردوگاه از طرف شهرداری در این مکان حضور دارند، گفت: متاسفانه نمایندگان سایر ارگان های مسئول در این قضیه در محل اردوگاه حضور ندارند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.