رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران‌مطرح کرد؛

زمان اجرای بسته ترافیکی با نظر استاندار تهران است

علیخانی درباره سازوکار اجرای مجدد محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران پیش از دویست و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یک شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار شد در تشریح آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت گفت: بسته ترافیکی در شورای ترافیک مورد بررسی قرار گرفت و مورد توافق سه جانبه شورای شهر، معاونت ترافیک و پلیس راهور بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: زمان اجرای بسته ترافیکی منوط به نظر استاندار تهران است.

علیخانی با اشاره به لزوم ساماندهی مشکلات ترافیکی ایجاد شده گفت: در حال حاضر مشکلاتی مانند ترافیک‌های شدید، پارک‌های غیرمجاز به ویژه در محدوده‌های مرکزی شهر به شدت افزایش پیدا کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: در این بسته ترافیکی به جز رعایت فاصله اجتماعی در مترو و اتوبوس، مراکز تجاری، ادارات معافیت‌هایی برای ورود تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها و سرویس ادارات و مدارس نیز در نظر گرفته شده است.

علیخانی ادامه داد: در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی با یک پنجم ظرفیت خود فعالیت می‌کند و این در حالی است که در روز‌های غیر کرونایی تعداد مسافران به پنج میلیون نفر در روز می‌رسید.

این اظهار نظر از سوی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در حالی است که صبح امروز وی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی (طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا) در پایتخت را منوط به تصمیم استانداری کرده بود.

این در حالی است که در روز‌های کرونایی تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در این حوزه به منزله قانون است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار