دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه ای در کرج

رئیس پلیس امنیت عمومی البرز گفت: کلاه بردار حرفه ای که با جعل عناوینی همچون مامور پلیس و قاضی قوه قضاییه اقدام به چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان کرده بوده، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ نور محمد فتحی زاده، رئیس پلیس امنیت عمومی البرز گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر این که فردی با معرفی خود به عنوان قاضی دادگستری و مامور پلیس و داشتن نفوذ در دستگاه قضایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کند، موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی البرز قرار گرفت.

 رئیس پلیس امنیت عمومی البرز افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه محمدشهر شهرستان کرج شده و با تعقیب ومراقبت چند روزه پس از حصول اطمینان از حضورش در منزل دریک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

سرهنگ فتحی زاده گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی لوازم نظامی غیر مجاز، فرم و مهر‌های جعلی و مدارک شناسایی جعلی کشف شد.

او با بیان این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد، افزود: در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه، متهم با توجه به مدارک و مستندات موجود تاکنون به ۲ فقره کلاهبرداری اعتراف کرده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی البرز گفت: شهروندان عزیز از اعتماد بیجا به افرادی که خود را دارای مناسب دولتی و قضایی معرفی کرده و ادعای انجام کار‌هایی خارج از قانون را دارند خودداری کرده و در صورت مواجه با این افراد موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران گزارش دهند.

انتهای پیام/ ر.خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.