۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانی توزیع می‌شود

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان گفت: حدود یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور توزیع شود که سهم استان کرمان از این میزان، ۲۵ هزار بسته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس پورعلی محمدی، معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان در حاشیه‌ی مراسم توزیع ۳۰۰ بسته حمایتی برای بیماران خاص که در قالب رزمایش همدلی و احسان "همت جوانانه، کمک مومنانه" با حضور پاریزی مدیرکل و نژاد زمانی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و ایلاقی مدیرعامل انجمن آوای فرشتگان امید کارمانیا در محل سالن شهید نصرالهی واقع در بیست متری دانشجو برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به روند توزیع بسته‌های معیشتی این ستاد در بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلی و احسان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تدابیری اندیشید تا در راستای این موضوع، به افرادی که در بحث ویروس کرونا آسیب دیده اند و از لحاظ معیشتی در مضیقه بوده اند، کمکی صورت گیرد.

۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانی توزیع می‌شود

او افزود: بدین منظور، حدود یک میلیو ن بسته معیشتی در سراسر کشور توزیع می‌شود که سهم استان کرمان از این میزان، ۲۵ هزار بسته است که با کمک گروه‌های جهادی و سمن‌های جوانان در حال توزیع است.

پورعلی محمدی تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح، کار از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به صورت رایگان است و توزیع این کمک‌ها به همت سمن‌ها و گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانی توزیع می‌شود

او بیان داشت: در مرحله دوم این طرح که در ایام عید سعید فطر انجام می‌شود، کار به صورت مشارکتی است، بدین ترتیب، هر کدام از سمن ها، گروه‌های جهادی یا نهاد‌های ذیربط مبلغی را به عنوان مشارکت می‌گذارند و به ازای این کمک، ستاد هم مبلغی را می‌گذارد تا این اقدام صورت پذیرد.

پورعلی محمدی از زحمات تمام کسانی که در این کار خیرخواهانه کمک کرده اند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد: این کار مورد قبول حق تعالی واقع شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار