سعادتمند: اختلافی بین اعضای هیئت مدیره استقلال وجود ندارد/ قیمت نشان تجاری باشگاه بیش از هزار میلیارد تومان است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هیچ اختلافی بین اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال وجود ندارد و وضعیت در آرامش است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی این باشگاه بیان کرد: تاکنون جلسات خوبی در زمینه خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شده و اکنون هم مشغول مذاکره درباره افزایش سرمایه این تیم هستیم.

او افزود: اکنون باید مشکل تنظیم سند کمپ مرحوم ناصر حجازی و ورزشگاه مرغوبکار رفع شود. در کنار با اضافه شدن میزان عرصه و عیان این ۲ مجموعه، سرمایه باشگاه افزایش خواهد یافت و آماده قیمت گذاری در بورس می‌شود.

او درباره اینکه آیا بحث اصلی جلسه امروز (یکشنبه) درباره قیمت گذاری ۲ باشگاه بوده است با خیر، گفت: درباره این موضوع کارشناسان دادگستری اقدام‌های لازم را انجام می‌دهند و ان شاالله در فرصت‌های آتی درباره بحث قیمت گذاری استقلال و پرسپولیس هم اطلاع رسانی می‌کنیم.

او درباره شائباتی که نسبت به اختلاف اعضای هیئت مدیره استقلال مطرح شده است، توضیح داد: هیچگونه اختلافی بین اعضای هیئت مدیره نیست و همه در کنار هم به خوبی کار می‌کنیم. روز به روز آرامش بیشتر در استقلال حاکم می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه شنیده می‌شود با توجه به سرمایه بیش از هزار میلیاردی استقلال و پرسپولیس، با خصوصی شدن ۲ باشگاه سهامداران سود می‌برند، اظهار داشت: صحبت‌های مسئولان سازمان خصوصی سازی کارشناسی است. ضمن اینکه نشان تجاری باشگاه استقلال بیش از هزار میلیارد است. این موضوع فقط قیمت نشان تجاری استقلال است و با افزایش سرمایه از این هم بالاتر می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار