ضرورت افزایش بصیرت و آگاهی استادان بسیجی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت افزایش بصیرت و آگاهی اساتید شبکه تربیتی بسیج استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه مجمع استادیاران شبکه تربیتی بسیج که به صورت ویدیو کنفرانس با فرماندهان سپاه نواحی و ائمه جمعه شهرستان‌های استان برگزار شد خطاب به اساتید شبکه تربیتی بسیج گفت: شما اساتید و مربیان باید ضمن اینکه بصیرت را در خود افزایش دهید، بصیرت افزا نیز باشید چرا که بصیرت و آگاهی یکی از اصول لازم بر اساس علم و حکمت و کتب آسمانی است.

امام جمعه تبریز گفت: شما باید هم تقوا را در خود تقویت و هم در زیر مجموعه خود جاری و ساری کنید، همچنین سعه صدر داشته باشید و مسائل را به نحو احسن تدبیر کنید چرا که از صفات برجسته یک انسان سعه صدر و گوش دادن به نظرات همه افراد است.

او افزود: هوشیاری در شناخت افکار و عقاید مردم، شناخت نیرو‌های وفادار و سازماندهی آنان و جداسازی جبهه حق از باطل یکی از ضروریات است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مردمی بودن یکی از اولویت‌های اساتید شبکه بسیج است که استادان می‌توانند بواسطه آن با مردم به خوبی ارتباط برقرار کرده و با آنان هم زبان باشند، افزود: ساده زیست بودن و قاطعیت در عین مهربانی در جهت پیاده کردن تمامی برنامه‌ها شرط اساسی در موفقیت برنامه‌های آموزشی اساتید و مربیان بسیج است.

او همچنین خطاب به اساتید بسیجی گفت: باید ضمن صبر و استقامت در برابر ناروایی‌ها به آینده کشور امیدوار باشیم و تلاش‌های شما امید را در دل مردم نسبت به آینده کشور و آینده نظام خوش بین کند و می‌توانیم ثابت کنیم که همه ما سرباز نظام و سرباز، ولی فقیه هستیم و حاضریم برای تحقق بخشیدن به منویات معظم له جان خود را نیز فدا کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.