پلوسی خواستار اتحاد دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان علیه کرونا شد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به افزایش روزافزون آمار جان‌باختگان بر اثر شیوع کرونا در این کشور، اتحاد دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان علیه این ویروس را خواستار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس اعلام کرد دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان باید در ارتباط با مقابله با ویروس کرونا متحد شوند.

او افزود: حدود ۹۰ هزار آمریکایی به سبب وجود این ویروس وحشتناک، جان خود را از دست داده‌اند. ما -اختلافاتمان هر چه که باشد- باید در مبارزه با این دشمن جان و زندگی مردم آمریکا، به یکدیگر بپیوندیم. ۹۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: این مسئله برای ما مهم است و مردم آمریکا خواهان بازگشایی اقتصاد هستند. ما خواهان باز شدن جوامع خود هستیم. همه ما این را می‌خواهیم. به منظور انجام چنین کاری، ما در حال انجام دادن آزمایش‌ها، ردیابی تماس‌ها، درمان و قرنطینه کردن هستیم. این مسیر پیش روی ماست.

پلوسی افزود: ما باید بر اساس یک روش دو حزبی رو به جلو حرکت کنیم و باید یک برنامه داشته باشیم که شامل یک برنامه برای گرفتن آزمایش می‌شود. ما در ارتباط با حجم این چالش پیش روی کشورمان ایده‌ای نداریم، زیرا ما آزمایش‌های کافی انجام نداده‌ایم. پس اجازه دهید آزمایش انجام دهیم تا بتوانیم حجم این چالش را درک کنیم و سپس می‌توانیم درمان را آغاز کنیم و سپس شمار افرادی را کاهش دهیم که جان باخته‌اند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار