رئیس اتحادیه کالای پزشکی شیراز:

قیمت ماسک در فارس کاهش می‌یابد

رئیس اتحادیه کالای پزشکی شیراز از کاهش تدریجی قیمت ماسک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیروس شاکری رئیس اتحادیه کالای پزشکی شیراز اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، اعضای اتحادیه کالا و لوازم پزشکی برای ارائه خدمات بیشتر به مردم تمام سعی خود را کرده است.

او ادامه داد: با توجه به تولید روزانه ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده پیش‌بینی می‌شود از سودجویی برخی افراد جلوگیری شده و بر اساس آمار‌ها امروزه در تولید ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده دست، به گونه‌ای تلاش داشته‌ایم که می‌توانیم نیاز دیگر استان‌ها را تأمین کنیم.

شاکری، توزیع روزانه ۱۵۰ هزار ماسک و ۸۰ هزار دستکش را اقدامی مهم در وضعیت فعلی کرونایی برشمرد و گفت: امروزه شاهد آن هستیم تعداد قابل توجهی خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده و همچنین کارخانه تولید الکل با حمایت مراجع قضایی، سپاه سازمان صمت و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان فارس راه‌اندازی شده که به همین منظور پیش‌بینی می‌شود کمبود بازار در خصوص اقلام بهداشتی رفع و شهروندان بتوانند اقلام بهداشتی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

رئیس اتحادیه کالای پزشکی شیراز افزود: جهت تأمین ماسک با ده‌ها شرکت رایزنی کرده‌ایم که طبق آن مقرر شده است ماسک مورد نیاز استان فارس را تأمین کنند.

او با بیان اینکه تا خروج از موج کرونا نرخ اقلام بهداشتی تدریجی به همان قیمت اولیه بازگردانده شود، اضافه کرد: به دنبال نظارت‌های انجام‌شده با برخی واحد‌های صنفی که ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده را باقیمت‌های باورنکردنی به فروش می‌رسانند برخورد شده است.

شاکری تصریح کرد: مصرف‌کنندگان می‌توانند ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده، دستکش و اقلام مورد نیاز خود را از واحد‌های صنفی کالای پزشکی تهیه کرده و همچنین هر گونه تخلف را به اتحادیه اعلام کنند.

او ادامه داد: افراد با مشاهده هرگونه گرانفروشی می‌توانند از طریق ارسال پیامک و یا تماس با شماره تلفن ۰۹۱۷۱۱۷۳۵۰۸ موارد تخلف را به رئیس اتحادیه اعلام کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار