پارکینگ‌ها حق پذیرش خودروی بدون پلاک را ندارند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: پارکینگ‌ها حق پذیرش خودروی بدون پلاک را ندارند در صورت تخلف برخورد می شود.

پارکینگ‌ها حق پذیرش خودروی بدون پلاک را ندارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رامین ربیعی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: بر اساس ابلاغ سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، تمام پارکینگ‌ها و انبارهای خودرو استان البرز باید موجودی خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند در غیر این صورت مشمول تخلف احتکار شده که در این رابطه با آن ها برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز افزود: بر این اساس، سازمان صمت نیز بر اساس قواعد سامانه جامع انبارها، تمامی انبارها، سوله‌ها و مراکز نگهداری را مورد بازرسی و کنترل قرار می‌دهد.

ربیعی گفت: بر اساس ابلاغیه‌های کشوری وجود خودروی بدون پلاک، احتکار است چرا که اگر خودرویی چند ماه پس از فروش، بلا استفاده و بدون پلاک نگهداری شود به این معنی است که مالک آن مصرف کننده نیست و هدف دیگری را از خرید و انبار کردن خودرو دارد.

او افزود: پارکینگ‌ها به هیچ وجه حق پذیرش خودروی بدون پلاک را ندارند که در این رابطه علاوه بر مالک خودرو با مالک پارکینگ نیز برخورد قانونی می‌شود.

ربیعی گفت: همشهریان البرزی در صورت رؤیت هر گونه انبار یا پارکینگ مشکوک خودرو، مراتب را با سامانه ۱۲۴ مطرح کنند تا به سرعت مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

منبع:مهر

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.