نفوذ رژیم صهیونیستی در فلسطین به روایت زمان + اینفوگرافیک

اینفوگرافیک جدیدی از نفوذ رژیم صهیونیستی در فلسطین به روایت زمان منتشر شده که اطلاعات خوبی از این اتفاق در دسترس ما قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم صهیونیستی اکنون سال‌های بسیاری است که فلسطین را اشغال کرده است. این رژیم، پروژه اشغال فلسطین را از سال ۱۹۴۸ میلادی آغاز کرد و به مرور زمان به هدف شوم خود نزدیک و نزدیک‌تر شد.

در تصویری که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده در چند سال مختلف، احاطه رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین به طور کامل نشان داده شده است.

در این تصویر مشاهده می‌کنید که در ابتدا بیشتر خاک این سرزمین متعلق به فلسطین بود، اما تنها دو سال بعد یعنی در ۱۹۴۸ میلادی، رژیم صهیونیستی خاک بیشتری را تصاحب کرد. این اتفاق در سال ۱۹۶۷ پررنگ‌تر و وسعت خاک فلسطین رفته رفته کم‌تر از قبل شد. این مسئله تا آنجا ادامه پیدا کرد که اکنون در این کشور اسرائیل بیشتر مناطق را از آن خود کرده است. رژیم صهیونیستی با غصب بیشتر فلسطین مردم این کشور را تحت فشار قرار داده است.

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
Fm
۱۰:۱۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
سلام. میشه عکس رو استفاده کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۱۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
روز قدس شریف را پر شور و شعور در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه تمامی امت واحده رسول الله ص متحد و یکپارچه در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص برگذار می گنیم فضای مجازی فضای حقیقیست چرا که در این فضای مجازی واقعا خرید و فروش اجناس و معاملات خرد و کلان دائم صورت می گیرد و آموزش و پرورش و پرسش و پاسخ دانش آموزان و معلمین صورت میگیرد آنلاین و زنده و علوم مختلف از سر تا سر دنیا و تمامی اخبارهای بروز در سرتا سر دنیا مخابره می شود و کارهای دیگر اداری و غیره که از طریق همین فضای مجازی صورت می گیرد پس در این فضای واقعی اینترنتی به صهیونیستها می گوییم که پایان عمر رژیم سفاک غاصب نکبتتان فرار رسیده و شماره معکوس نابودیتان آغاز شده ننگ و مرگ و جهنم اسفل السافلین بر شما فاسدین و فایقسن اشغالگران تروریستهای ظالمین و ستم شگنجه گران کودک کشان مظلوم کشان ران باد . شماره معکوس نابودیتان استارت خورده 10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1- 0 - سرواخ موش بخرید برای فرار و قایم شدنتان که سودی براتون نداره فاصله زمانی مابین اعداد شماره معکوس را هم فقط رهبر فرزانه ولی امر مسلمین سر تا سر جهان اسلام می دانند خودم و شما عزیزان امت یکپارچه را به مقاومت اسلامی و صبر و حلم خردمندانه و تقوای الهی دعوت میکنیم . والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .
آخرین اخبار