پاکسازی و ایمن سازی حریم راه‌های ارتباطی سوادکوه و هراز با جدیت در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن جهانیان معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از پاکسازی و ایمن سازی حریم راه‌های این استان توسط راهداران این اداره کل خبر داد و گفت: پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌های ارتباطی سوادکوه و هراز با جدیت در حال اجراست.

او به نقش راه به عنوان محور توسعه استان اشاره و افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در محور‌های ارتباطی مازندران، باید حاشیه و حریم راه‌های این استان سرسبز، همواره پاک و زیبا باشد.

جهانیان گفت: تمامی مسئولین ذیربط باید با تمهیدات لازم در خصوص زیباسازی و پاکسازی منظر حریم راه‌ها کوشا باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به اهمیت اجرایی شدن طرح اشاره و افزود: زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی در امنیت جاده‌ها و سوانح رانندگی ایفا کند.

جهانیان برنامه‌های اجرایی این اداره کل را در خصوص ایمن سازی راه‌های استان،گفت: احیا و اجرای خط کشی، اجرا و نصب نیوجرسی بمنظور جداسازی و تفکیک باند در نقاط پرتصادف استان، بازسازی و نصب انواع علائم، برنامه ریزی و اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری گسترده رویه‌های آسفالتی، رگلاژ و شانه سازی راه‌های اصلی و فرعی و روستایی بویژه در نقاط کوهستانی پر تردد از جمله برنامه‌های بوده که به طور مستمر در دست اجراست.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.