فعالیت شبانه روزی ۷۲ هزار داوطلبان جمعیت هلال احمر برای مقابله با کرونا

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: امسال ۷۲ هزار نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی برای کنترل و پیشگیری از کرونا فعالیت داشته اند.

فعالیت شبانه روزی ۷۲ هزار داوطلبان جمعیت هلال احمر برای مقابله با کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمدنصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر تنها نیازمند توجه و احترام هستند.

او با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از فعالان پزشکی و جهادگران گفت: اقدامات هلال احمر در شهر همدان به تنهایی بیشتر از بسیاری از اقدامات کشور‌ها پیشرفته در کمک به کنترل و پیشگیری از کرونا است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه در کل کشور نیرو‌های و کارکنان حقوق بگیرجمعیت‌های هلال احمر کمتر از ۸ هزار نفر هستند افزود:امسال ۷۲ هزار نفر از نیرو‌های داوطلب جمعیت هلال احمر به صورت  شبانه روزی برای کنترل و پیشگیری از کرونا فعالیت کردند .

نصیری میزان کمک های مردم استان همدان به سیل زدگان در سیل پارسال را  ۸ میلیارد تومان  اعلام کرد واضافه کرد: پارسال در سیل جمعیت هلال احمر کشور ۲۷۰ میلیارد تومان کمک مردمی و ۱۹۰ میلیارد تومان دارو و تجهیزات را تهیه و توزیع کرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تقدیر از زحمات بهروز کارخانه ای مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان همدان  بیان کرد: بهروز کارخانه‌ای از مدیران موفق و همیشه در صحنه به خصوص در زلزله کرمانشاه سیل پارسال استان لرستان و سیستان و بلوچستان و برف و کولاک‌ها بود.

نصیری تبدیل تهدید‌ها  به فرصت‌ها را نیاز امروز کشور دانست و افزود: هلال احمر با فرهنگ کار جهادی در این امر پیشتاز شده است.

انتهای پیام /ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.