در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ثبت نام بیش از ۷ هزار داوطلب جدید در کنکور ۹۹

سخنگوی سازمان سنجش گفت: تا امروز تعداد ۷ هزار و ۲۴۵ نفر داوطلب جدید نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری ۹۹ اقدام کردند.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به دنبال اعلام تاریخ جدید کنکور سراسری، سازمان سنجش به منظور مساعدت با داوطلبان، فرصت مجددی را برای ثبت نام در کنکور سراسری در نظر گرفت.

او افزود: مقرر شد کسانی که در دو مرحله قبلی (۱۶ تا ۲۷ دی ۹۸) و ( ۱۲ تا ۱۵ اسفند ۹۸) موفق به ثبت نام در کنکور سراسری ۹۹ نشده اند در بازه زمانی یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت تا چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: براساس زمان بندی جدید، زمان برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ از ۱۲ و ۱۳ تیر به روز‌های پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد ۹۹ منتقل شده است.


بیشتر بخوانید: آزمون‌های بین المللی در خرداد ماه برگزار می‌شود


سخنگوی سازمان سنجش افزود: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان، می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کرده و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

او تصریح کرد: کنکور ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی، با آزمون دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

زرین آمیزی در پایان یادآوری کرد: از روز گذشته تاکنون ۷ هزار و ۲۴۵ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، براین اساس تعداد کل داوطلبان کنکور سراسری به یک میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۳۱ نفر رسیده است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار