بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و نهم اردیبهشت ۹۹

کشف ۱۷۸ کیلو گرم مواد مخدردر یک عملیات مشترک/دستگیری باند سارقان خودرو / عامل قاچاق ۲۵ تن چوب در دام قانون

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و نهم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که به صورت گسترده در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، مقدار قابل توجهی تریاک و هروئین در یک انباری در شهر یزد مخفی و قصد انتقال آن به استان‌های همجوار را دارد.

او افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت اطلاعات، بلافاصله موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اعلام و محل را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران از یک انباری در محدوده شهر یزد ۱۵۶ کیلوگرم تریاک و ۲۲ کیلو گرم هروئین کشف کردند.

به گفته او، دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

دستگیری سارقان خودرو‌های سرقتی در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درباره تردد دو دستگاه خودرو سمند و پژو ۴۰۵ سرقتی در محور اشتهارد – بویین زهرا، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ پاسداران این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: ماموران با کنترل محور‌های مواصلاتی، هر دو خودرو را در ورودی شهرستان رویت و بلافاصله خودرو‌ها را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند.

سرهنگ رشید تبار اظهارداشت: پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو‌های توقیف شده، سابقه سرقت از استان‌های تهران و البرز را دارند که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل شد.

دستگیری باند سارقان خودرو در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو پراید در سطح شهر قزوین پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ آرش مرادی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده واقدامات اطلاعاتی سرانجام ۴ سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت:متهمان درتحقیقات وبازجویی‌های تخصصی به جرم خود مبنی بر ۱۶ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در قزوین اعتراف کردند.

سرهنگ مرادی گفت: تعدادی از خودرو‌های کشف شده از سارقان به مالباختگان تحویل داده شد.

کشف بیش از ۴ کیلو مواد مخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدراستان، گفت: ماموران این یگان حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی قزوین –زنجان به ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران پس از توقیف خودرو در بازرسی از این خودرو‌ها، ۴ کیلو و ۷۹۹ گرم انواع مواد مخدر از وسایل همراه سه مسافر کشف و آن‌ها را دستگیر کردند.

کشف ۲۵ تن چوب قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه نیکوییه هنگام گشت زنی درمحدوده روستای یل آباد به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه کشنده مارال که در حال حمل چوب بودند، مشکوک و این خودرو‌ها را برای بررسی مدارک متوقف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: در بازرسی از خودرو‌ها ۱۸۰ اصله چوب جنگلی قاچاق به وزن تقریبی ۲۵ تن از نوع توسکا و گردو کشف شد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی چوب‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: خودرو‌ها توقیف و راننده آن‌ها دستگیر شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار