بازی‌های رایگان یوبیسافت ۹ میلیون بار دانلود شدند

شرکت یوبیسافت توانست با عرضه بسته Play Your Part، Play at Home نه میلیون کاربر را به تجربه بازی‌های خود ترغیب کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت سرانجام تصمیم گرفت تا خلاصه‌ای از آمار دانلود بازی‌ها شرکت پس از شیوع ویروس کرونا را با مخاطبین خود در میان بگذارد.

این شرکت همچنین در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد، سلامت و امنیت کارمندان این مجموعه اولویت اصلی یوبیسافت است. از این رو آن‌ها فعالیت خود را از داخل خانه به صورت دورکار ادامه می‌دهند.

اطلاعات کامل از بیانیه رسمی شرکت یوبیسافت دررابطه با گزارش‌های مالی و تاثیرات ویروس کرونا

در بیانیه مذکور ابتدا اظهار شد که شرایط پیش آمده، کارمندان را به‌صورت جدیدی به چالش کشید و باعث شد آن‌ها با سرعت بیشتری به دورکاری عادت کنند. در ادامه یوبیسافت اعلام کرد که امیدوار است مراکز اداری مجموعه باری دیگر آغاز به کار کرده و کارمندان دور هم جمع شوند. در حال حاضر این شرکت بسیار محتاطانه سعی در حفظ امنیت سلامتی کارمندان خود دارد و سعی دارد محیط مناسبی برای اشخاصی که سعی دارند به محل کار برگردند فراهم سازد. همچنین این شرکت به هیچ‌وجه زمان مشخصی را برای بازگشتن کارمندان به مراکز اداره اعلام نکرد.

بازی‌های رایگان یوبیسافت ۹ میلیون بار دانلود شدند

از آن‌جایی که شرکت یوبیسافت در عموم مناطق دنیا مراکزی را اداره می‌کند، انتظار می‌رود که زمان بازگشایی آن‌ها را به قوانین دولتی هر کشور بسپارد. در پی شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مردم ناچار به خانه ماندن شدند و این امر آمار خرید بازی‌های رایانه‌ای را نیز افزایش داد. از این رو صنعت بازی‌های رایانه‌ای با رشد بی‌سابقه‌ای مواجه شد. یوبیسافت نیز از شرکت‌هایی است که توانست بر روی موج رشد درصد استفاده از بازی‌های رایانه‌ای سوار شود و افراد را به تجربه لحظاتی خوب دعوت کند. این شرکت در کنار فروش بسیار محصولاتش، کمپینی برای ترغیب مردم به داخل خانه ماندن را با عنوان Play Your Part، Play at Home راه انداخت.

این مجموعه پویش خود را با چند عنوان رایگان تشکیل داد و برای کاربرانش عرضه کرد. در بسته‌های رایگان عناوین محبوبی مانند Assassin's Creed II، Rayman Legends و Child of Light قرار گرفت. این بازی‌ها توانستند به همراه یکدیگر، ۹ میلیون دفعه از سوی کاربران دریافت شوند. همچنین شرکت یوبیسافت سرویسی را با عنوان Discovery Tour در بازی Assassin's Creed Odyssey فعال ساخت تا به کاربران کمک کند اطلاعات کاملی را از تاریخ یونان باستان یاد بگیرند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین اتومبیل تمام الکتریکی BMW تا سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار