شکایت یوبیسافت از دو شرکت اپل و گوگل

شرکت یوبیسافت به تازگی از دو شرکت اپل و گوگل به دلیل انتشار عنوانی شبیه به بازی Rainbow Six: Siege شکایت کرده است.

شکایت یوبیسافت از دو شرکت اپل و گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک بسیاری از عناوین دنیای بازی‌های رایانه‌ای از روی سایر بازی‌ها الگو برداری شده‌اند و به نوعی به تقلید از بازی‌های قدیمی‌تر تولید شده‌‌اند. یکی از عناوین ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند بازی Area F2 است که شباهت بسیار زیادی به عنوان Rainbow Six: Siege دارد؛ شباهت این دو عنوان تا حدی زیاد است که شرکت یوبیسافت از دو شرکت اپل و گوگل به دلیل انتشار این بازی برای سیستم عامل‌های خود شکایت کرده است. طبق اعلام یوبیسافت بازی Area F2 از تمامی جنبه‌ها شبیه به بازی Rainbow Six: Siege است و در صورتی که گیمرها این بازی را تجربه کرده باشند به سرعت شاهد شباهت این دو بازی خواهند شد.

شکایت یوبیسافت از دو شرکت اپل و گوگل

یوبیسافت اعلام کرده است که در گذشته به دو شرکت اپل و گوگل برای حذف بازی Area F2 هشدار داده بوده اما این دو شرکت از حذف بازی مذکور خودداری کردند و شرکت یوبیسافت مجبور شده است به صورت رسمی از این دو شرکت شکایت کند. اما سؤالی که اینجا پیش می‌آید به این موضوع مربوط می‌شود که چرا شرکت یوبیسافت دارد از فروشگاه‌های پخش کننده این بازی شکایت کرده و از توسعه دهنده این بازی شکایت نکرده است.


بیشتر بخوانید: بازی Ghost of Tsushim حالت سینمایی سیاه و سفید خواهد داشت


توسعه دهنده بازی Area F2 شرکت Ejoy است که در چین فعالیت می‌کند و ممکن است این موضوع یوبیسافت را از طرح شکایت از این توسعه دهنده منصرف کرده باشد، با این حال در صورتی که شکایت یوبیسافت مورد تأیید واقع شود دو شرکت اپل و گوگل مجبور خواهند شد این بازی را از فروشگاه خود حذف کنند و به این ترتیب کاربران مجبور می‌شوند این بازی را از فروشگاه‌های شخص ثالث نصب کنند و به این ترتیب بخش عمده‌ای از درآمد این بازی کنار خواهد رفت و با توجه به محدودیت‌های اعمال شده روی دستگاه‌های شرکت اپل، این بازی برای همیشه از گوشی‌ها اپل حذف خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Nima
۱۹:۰۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا شرکت یوبیسافت نسخی بازی Rainbow Six: برای گوشی نمیسا
آخرین اخبار