بازی Ghost of Tsushim حالت سینمایی سیاه و سفید خواهد داشت

شرکت سونی با انتشار گیم پلی از بازی Ghost of Tsushim برخی از قابلیت‌های این بازی را اعلام کرد.

بازی Ghost of Tsushim حالت سینمایی سیاه و سفید خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی روز گذشته گیم پلی ۱۸ دقیقه‌ای از بازی Ghost of Tsushima را به نمایش گذاشت که برای بسیاری از گیمر‌ها جذاب بود و توانست انتظار گیمر‌ها برای عرضه این بازی را چند برابر کند. شرکت سونی در این گیم پلی نشان داد که گیمر برای پیدا کردن مسیر اصلی داستان بازی باید به دنبال حیوانات کند؛ همچنین در این گیم پلی مشخص شد گیمر با حرکت در جهت باد و تعقیب حیوانات می‌تواند مکان‌های جالب بازی را نیز پیدا کند.

گیمر در این بازی در نقش یک مبارز باید در برابر نیرو‌های مغول ایستادگی کند و در این راه از ترفند‌هایی که در داستان بازی بدست می‌آورد استفاده کند. کاربران در این بازی امکان انتخاب دامنه بسیار زیادی از شمشیر‌ها و زره‌ها را دارند و می‌توانند به انتخاب خود و با توجه به شرایط زمانی از هر کدام از آن‌ها استفاده کند. علاوه بر این گیمر در این عنوان توانایی سفارشی سازی زره‌ها را نیز خواهد داشت؛ اما یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب موجود در این عنوان که برای بسیاری از گیمر‌ها جذاب خواهد بود، اضافه شدن حالت سینمایی سیاه و سفید است که به گیمر امکان تغییر زیان بازی به ژاپنی را نیز می‌دهد.

بازی Ghost of Tsushim حالت سینمایی سیاه و سفید خواهد داشت

با وجود گیم پلی منتشر شده از این بازی، اما هنوز هم بسیاری از موارد این بازی فاش نشده است و گیمر‌ها باید تا زمان عرضه و تجربه این بازی صبر کنند. شرکت سونی هنوز درباره عرضه این بازی برای نسل بعدی کنسول‌ها حرفی نزده است، اما از آنجایی که نسل فعلی کنسول‌های این شرکت روز‌های پایانی عمر خود را سپری می‌کند، انتطار می‌رود سونی قصد داشته باشد این بازی که ساخت آن برای سونی خرج زیادی برداشته است را به نسل بعدی کنسول‌ها نیز وارد کند.


بیشتر بخوانید: بزرگ‌ترین منبع ایده تیم سازنده نشان، کاربران این نرم افزار هستند ؛ قابلیت نمایش ساعات شلوغ مراکز تجاری و پرتردد به نشان اضافه شد


بازی Ghost of Tsushima قرار است به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در تاریخ ۱۷ ژولای وارد بازار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار