تعداد مبتلایان ویروس کرونا در استان کرمان از مرز ۱۲۰۰ نفر گذشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با مثبت شدن تست کرونای ۶۴ نفر در استان کرمان در ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان استان به ۱۲۱۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شمار موارد مثبت مبتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان را طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ مورد از میان ۲۲۷ نمونه تست ارسالی به آزمایشگاه‌های استان اعلام کرد و گفت: تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۱۲۱۸ نفر رسید.

مهدی شفیعی افزود: موارد مثبت ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ مورد آن مربوط به افراد بستری در بیمارستان ها، ۹ مورد بیماران سرپایی، یک مورد پرسنل و ۳۵ مورد اطرافیان بیماران می‌شود؛ بنابراین بیشترین تعداد موارد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۳۱ مورد و دانشگاه علوم پزشکی بم با ۱۵ مورد است.

او  گفت: موارد مثبت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۱۱ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با یک مورد و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان با ۶ مورد در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است؛ بنابراین در ۲۴ ساعت گذشته تست ۲۴ زن و ۴۰ مرد مثبت شده است.

شفیعی تصریح کرد: متاسفانه با فوت یک مرد در حوزه دانشگاه علوم پزشک جیرفت به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در سطح استان به ۶۴ نفر رسید.

او اظهار کرد: خوشبختانه ۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند که تعداد موارد بهبود یافته از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان ۴۴۹ نفر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار