ترامپ: ویروس کرونا باید در چین کنترل می‌شد!

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از دولت چین به دلیل پنهانکاری درباره شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از دولت چین به دلیل پنهانکاری درباره شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد.

بر این اساس، ترامپ اعلام کرد: هم اینک شاهد گسترش ویروس کرونا در جهان هستیم که زندگی میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر خود قرار داده است. این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد.

وی خاطر نشان کرد: این بیماری باید در چین متوقف می‌شد. شیوع ویروس کرونا باید در مبدا خود (شهر ووهان چین) کنترل می‌شد و به نقاط دیگر سرایت نمی‌کرد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: خبر‌هایی درباره درمان و نحوه مداوای بیماری کووید ۱۹ دریافت کرده ایم. احتمال دستیابی به واکسن ویروس کرونا وجود دارد. من از ۱۰ روز پیش داروی هیدروکسی کلوروکین که برای مالاریاست برای مقابله با ویروس کرونا مصرف می کنم.

ترامپ درباره جنجال ها درباره اخراج بازرس کل وزارت خارجه گفت: مایک پمپئو، وزیر خارجه از من خواست بازرس کل را اخراج کنم! از اخراج وی خوشحال هستم. او را نمی شناسم!

بر اساس آخرین آمار، تاکنون یک میلیون و ۵۲۵ هزار تن در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، بیش از ۹۰ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
هی ترامپ به مغزت کمی فشار بیاور که در کدام پایگاه آمریکائی بمب های هوشمند میکروبی-ویروسی ذخیره کرده بودی؟
البته برای کشتار دسته جمعی و عوارض شناخت آن بر روی مناطقی که اشغال کرده ای تا نتایجش را شاهد باشی......
اما پس از یک حمله موشکی تمام فرماندهان و سربازان آسیب دیده را به چندین نقطه و ناوهای هواپیمابر اقیانوس پیما انتقال دادید و خودتان ناقل ویروسی شدید که سریع در جهان تکثیر و پخش شد .....در ابتداء نامش را سردرد عصبی گذاشتید و حالا کشورهای دیگر را متهم میکنید؟! شما با همین بمب های هوشمند میکروبی -ویروسی خاک و آب کشورهای سوریه - عراق - لبنان - افغانستان و هم اکنون کشور یمن را چنان آلوده کرده اید که مادران هنوز با متولدین ناقص الخلقه مواجهند و در قله و اوج همین رفتار کثیف هنوز پس از چندین دهه هیروشیما و ناکازاکی کشور ژاپن درگیر جنین های معیوب و متولدین ناقص الخلقه حاصل از بمباران بمب اتمی جنگ جهانی دوم توسط ایالات متحده آمریکاست.........
آخرین اخبار