ریلمی مشخصات X50 Pro Player را رسمی کرد

شرکت ریلمی در جدیدترین تبلیغات خود مشخصات فنی رسمی ارتباطی و عملکردی X50 Pro Player را اعلام کرد.

ریلمی مشخصات X50 Pro Player را رسمی اعلام کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ریلمی قصد دارد در تاریخ ۲۵ می‌ گوشی جدید خود، X50 Pro Player را به صورت کامل رونمایی کند. این شرکت به تازگی، از مشخصات ارتباطی و عملکردی این گوشی جدید به صورت رسمی پرده برداشت و آن‌ها را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.


بیشتر بخوانید: تمدید تحریم هوآوی از سوی آمریکا تا سال ۲۰۲۱


ریلمی X50 Pro Player دارای تراشه پردازنده پرچمدار Snapdragon 865 است که با حافظه رم نوع LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه شده است. اولین عکس تبلیغاتی ریلمی روی عملکرد گوشی تمرکز می‌کند، اگرچه، مطمئن نیستیم که پایه این حافظه‌ها برای گوشی آینده این شرکت چیست. حافظه در نظر گرفته شده در X50 Pro Player با X50 Pro 5G یکی نیست، چون حافظه داخلی X50 Pro 5G از نوع UFS 3.0 بود، اما نسخه ۳.۱ سرعت نوشتن بیشتری دارد و در مصرف انرژی به صورت بهینه عمل می‌کند. با این حال، سرعت دریافت داده‌ها در هر دو یکی است.

ریلمی مشخصات X50 Pro Player را رسمی اعلام کرد  ریلمی مشخصات X50 Pro Player را رسمی اعلام کرد  ریلمی مشخصات X50 Pro Player را رسمی اعلام کرد

از نظر فناوری ارتباطی، این گوشی از فناوری 5G و وای-فای ۶ پشتیبانی می‌کند که سرعت ارتباط بالا با کمترین تأخیر در جابجایی داده را نوید می‌دهد. ارتباط 5G نوید سرعت دانلود داده‌ها تا ۲.۳ گیگابایت را می‌دهد و وای-فای حتی می‌تواند سریع‌تر باشد، اما در مورد فناوری ارتباطی LTE هم اقدام جالبی انجام داده است. تصویر تبلیغاتی بعدی نشان می‌دهد که این گوشی پوشش ۳۶۰ درجه آنتن LTE را انجام خواهد داد که این عمل به ثبات ارتباط کمک می‌کند و دیگر کاربران در هنگام حرکت هیچ‌گونه تأخیری در دریافت داده متوجه نخواهند شد.

به هر حال، TENAA نشان می‌دهد که ریلمی X50 Pro Player دوربینی با توانایی کمتر خواهد داشت که حسگر اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود. نمایشگر آن با همان اندازه ۶.۴۴ اینچ از جنس OLED با نرخ فریم ۹۰ هرتزی ارائه خواهد شد که نکات بسیار مهمی هستند. نکته مهم دیگر هم قیمت پایین‌تر آن نسبت به همزاد خود است. X50 Pro Player قرار است با قیمت پایه ۶۰۰ یورو عرضه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار