توزیع ۲۵ هزار بسته‌ حمایتی بین نیازمند در استان

نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۵ هزار خانوار نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی از بسته‌های غذایی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جلال کریمی نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: در قالب رزمایش همدلی و احسان یک میلیون بسته غذایی بین خانوار‌های آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمند در کشور توزیع خواهد شد.
 
او با بیان اینکه سهم کهگیلویه و بویراحمد از این تعداد ۲۵ هزار بسته غذایی است، افزود: ارزش این تعداد بسته غذایی توزیع شده بین خانوار‌های آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمند کهگیلویه و بویراحمد ۸۰ میلیارد ریال است.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این استان با بافت روستایی و عشایری دارای حاشیه نشینان زیادی است که بخش عمده‌ای از آن‌ها نیز کسب و کار خود را بر اثر شیوع بیماری کرونا از دست داده اند.
 
او افزود: انتظار می‌رود که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کمک بیشتری به مردم کهگیلویه و بویراحمد کند.
 
او بیان کرد: مردم، خیران و دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مقابله با بیماری کرونا دست به دست یکدیگر دادند به طوری که جزو استان‌های موفق کشور در این عرصه است.
 
او گفت: عملکرد و تلاش‌های اصحاب رسانه این استان از زمان شیوع بیماری کرونا برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تحسین برانگیز است و همواره نیز در کنار مسئولان اجرایی استان بوده اند.
 
او افزود: پس از شیوع بیماری کرونا اقدام‌های چشمگیری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد انجام شده که نمونه بارز آن اتحاد مثال زدنی ملت ایران است.
 
او بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در ۲ زمینه پیشتاز بود که شامل تشکیل ستاد مقابله با کرونا از ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ و همکاری همه جانبه مردم، خیران، دستگاه‌های اجرایی، نیرو‌های بسیج، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های مذهبی برای مدیریت این بحران است.
 
او گفت: ستاد رزمایش مؤمنانه در این استان راه اندازی شد و تاکنون ۷۵ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان استان توزیع شده است.
 
او با بیان اینکه سامانه ای برای شناسایی آسیب دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد طراحی شد افزود: تاکنون نیز ۱۱۴ هزار خانوار نیازمند در استان شناسایی شدند.
 
او بیان کرد: روند کمک به آسیب دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد با جدیت ادامه پیدا می‌کند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.