سرپرست فرمانداری هویزه گفت: به منظور مصون ماندن دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم از ویروس کرونا در زمان برگزاری امتحانات نهایی، ضدعفونی حوزه‌های امتحانی الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب عفری مفرد سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه گفت: جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان پیرامون چگونگی برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم تحصیلی برگزار شد و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ گردید.

او افزود: براساس ابلاغ تصمیمات ستاد مقابله با کرونا ویروس استان خوزستان، مقرر شد امتحانات پایه‌های تحصیلی نهم و دورازدهم به صورت حضوری برگزار شوند که اتخاذ تمهیداتی جهت پیشگیری از ابتلاء دانش آموزان به ویروس کرونا را می‌طلبد.

عفری مفرد  با تاکید بر اینکه باید با دقت و حساسیت هر چه بیشتر محیطی امن و عاری از هر گونه آلودگی در حوزه‌های امتحانی مهیا شود، اظهار داشت: متولیان امر در گام اول همه حوزه‌های امتحانی تعیین شده را گندزدایی و در هر کدام از حوزه‌ها بروشور دستورات بهداشتی تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار بدهند و از این طریق خود دانش آموز با مطالعه این بروشور در پیشگیری از ابتلاء و رعایت اصول بهداشتی سهیم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان هویزه تصریح کرد: سامانه شاد فعالیت خود را ادامه خواهد داد، ضمن اینکه دانش آموزان از این بعد این شرایط برای آن‌ها مهیا خواهد بود که بصورت اختیاری در مدرسه حاضر شوند و معلمان نسبت به رفع اشکال درس مورد نظرشان اقدام کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: آموزش و پرورش این شرایط را ایجاد کرده و نسبت به ثبت نام دانش آموزان عزیز پایه‌های متوسطه اول و دوم هم اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.