دانش آموزان شادگان در جلسه امتحان حاضر می‌شوند

فرماندار شادگان از برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم بصورت حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ۱۷ حوزه شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست سعید حاجیان فرماندار شادگان و با حضور سمیری سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضاء با محوریت برگزاری امتحانات نهایی نوبت خرداد پایه دوازدهم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ و ارتقای جایگاه کنکور شهرستان در محل سالن جلسات آموزش وپرورش برگزار شد.

سعید حاجیان فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان در این جلسه ضمن استماع گزارش سرپرست اداره آموزش و پرورش در خصوص اقدامات اجرایی مربوط به راه اندازی شبکه آموزشی شاد گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان در شبکه آموزشی "شاد" ا سوی معلمان ادامه دارد که از همه این تلاش‌ها تقدیر و تشکر می‌نمایم.

او در ادامه به شرکت یک هزار و ۳۹ نفر دانش‌آموز این شهرستان در امتحانات نهایی پایه دوازدهم اشاره کرد و بیان دشات: براساس برنامه زمانبندی شده امتحانات نهایی نوبت خرداد پایه دوازدهم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری در ۱۲ حوزه شهری و ۵ حوزه روستایی برگزار می‌شود.

حاجیان تصریح کرد: ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی کردن محل برگزاری آزمون، بررسی راهکار‌های ارتقاء جایگاه کنکور شهرستان و همکاری ادارات، دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جهت بهتر برگزار شدن امتحانات نهایی پایه دوازدهم از مهم‌ترین مصوبات این جلسه عنوان کرد.

براساس این گزارش؛ امتحانات نهایی خرداد ماه ۹۹ از ۱۷ خردادماه آغاز می‌شوند و تا ۱۶ تیرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.