امسال موانع بر سر راه تولید با سرعت بیشتری حل وفصل می شود

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه گفت: با توجه به نام گذاری سال جدید تحت عنوان سال جهش تولید؛ می‌طلبد مشکلات و موانع بر سر راه تولید با سرعت بیشتری حل وفصل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه در هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ضمن اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه برگزاری جلسات ستاد تسهیل در چارچوب ماده ۶۱ که به امضای استاندار کرمانشاه رسیده گفت: با توجه به نام گذاری سال جدید تحت عنوان سال جهش تولید؛ می‌طلبد مشکلات و موانع بر سر راه تولید با سرعت بیشتری حل وفصل شود.

دارابی در ادامه تاکید کرد:سال گذشته ۱۱۶ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که از ۱۳۸۵ مصوبه بیش از ۷۹ درصد آن عملیاتی شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه بیان کرد:ستاد تسهیل و رفع تولید تنها مربوط به رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی نیست؛ بلکه علاوه بر بررسی و رفع موانع بنگاه‌های تولیدی، به مشکلات و موانع در حوزه‌های معدن، کشاورزی، گردشگری و میراث فرهنگی نیز رسیدگی می‌شود.

او افزود: ۳ طرح تحت عنوان گوساله پرواری میش داشتی ۵۰۰ راسی آ و باغداران روستای ریکا در این جلسه مشکلات آن‌ها مطرح و تصمیمات لازم برای آن‌ها اتخاذ شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار