فصل جدیدی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در کرمانشاه آغاز می‌شود

مدیرکل اجتماعی استانداری با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه بر تعامل و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز نجفی مهر  بر لزوم هم افزایی هر چه بیشتر در برنامه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: می‌توان لزوم تعامل بیشتر در راستای اثرگذاری مضاعف را حس کرد و  بر آنیم با استمرار این جلسات، به پروژه‌های مشترک در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی بیاندیشیم.

مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با ارائه گزارشی در حوزه‌های مختلف نظیر طرح‌های ارتقای فرهنگ شهروندی، آموزش، تقویم روز داشته‌های فرهنگی کرمانشاه، پروژه مفاخر شهر کرمانشاه ، شهریاران فرهنگ و اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کرونا و اجرای پویش‌های مختلف شهروندی گفت: زیر ساخت‌های فرهنگی شهر، امکان برگزاری پروژه‌ها و برنامه‌های فرهنگی در محلات و پارک‌ها و بوستان‌ها را برای ما فراهم ساخته و می‌توانیم با تلاش در این زمینه به اهداف مورد نظر اجتماعی بیشتر نزدیک شویم.

او با تاکید بر لزوم ارتقای شاخص‌های اجتماعی به ارائه‌ پیشنهاداتی پرداخت که مقرر شد در جلسات بعدی، موضوع کار مشترک قرار بگیرد و عنوان کرد: فصل جدیدی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در کرمانشاه آغاز می‌شود.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار