منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم:

آیین‌نامه داخلی مجلس کاملاً سلیقه‌ای است

رفیعی گفت: آیین‌نامه داخلی مجلس کاملاً سلیقه‌ای است و نیاز به اصلاح دارد.

آیین‌نامه داخلی مجلس کاملاً سلیقه‌ای استبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سمیه رفیعی منتخب تهران در مجلس یازدهم در دومین نشست تبین اولویت‌های مجلس یازدهم که پیش از ظهر امروز در لانه جاسوسی برگزار شد، اظهار کرد: آیین‌نامه داخلی مجلس کاملاً سلیقه‌ای است و نیاز به اصلاح دارد.

او با اشاره به چیره بودن ریاست مجلس بر امور مجلس گفت: اینکه ریاست مجلس بر همه امور مجلس استیلا پیدا کند اصلا مورد پذیرش نیست و در مجلس یازدهم باید یک صدا فکری برای آن کرد؛ چون رئیس مجلس یک رأی دارد.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به ضرورت ایفای شفافیت در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: شفافیت واژه پاک و مقدسی است که متأسفانه امروز دستمایه رسانه‌ای شده است؛ در صورتی که نباید اجازه داد این واژه مخدوش شود و دستمایه رسانه‌ها شود و نباید اجازه داد که برخی لژ‌ها این واژه پاک را دستمایه خود قرار دهند.

رفیعی یادآور شد: شفافیت باید در تمام ارکان نظام جاری و ساری شود و نباید محدود به عده یا نهادی خاص شود و ضروری است که گفت‌وگو‌های پنهانی و غیرعلنی مجلس برای مردم مشخص شده و در اختیار مردم گذاشته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار