زمان رسیدگی پرونده «رامک خودرو» و «مفتاح رهنورد» مشخص شد

اسماعیلی درباره جزئیات رسیدگی به پرونده‌های «رامک خودرو» و «مفتاح رهنورد» توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در بیست و ششمین نشست خبری خود درباره پرونده خودرویی مفتاح رهنورد اظهار کرد: این پرونده با داشتن بیش از ۱۶۰۰ شاکی در دادسرا کیفرخواست خورده است و در حال رسیدگی است و تأکید بر آن شد تا به زودی رسیدگی شود و ۲ تیر ماه وقت رسیدگی آن تعیین شده است.

اسماعیلی درباره پرونده رامک خودرو گفت: به پرونده رامک خودرو نیز رسیدگی شده است و اخیرا در بخش دوم آن با ۶ هزار شاکی، پرونده به دادگاه ارسال شده و از ۱۹ خرداد وقت رسیدگی خورده است.


بیشتربخوانید:

حکم اعدام برای سلطان طلا و خودرو و همسرش/ ۳۸ سال حبس برای ۲ نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا

محاکمه ابر متهم ارزی در دومین جلسه دادگاه هفت تپه

صدور حکم ۷ سال زندان برای شهرام جزایری


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی رحیمی
۰۰:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام .ماشین زیرپامو فروختم دادم به این رامک خودرو که ۴۵ روزه ماشین بهم تحویل بدن اونموقع نه تحریمی بود نه تورم نه گرونی دلارم ۳هو۵۰۰بود .الان نزدیک ۳سال که ۴۵روزنشده ماشینی که فروختم الان ۳۸۰ملیون پولش هست اما ما هنوز نه ماشینی دیدیم نه پول هرماه وعده همش دروغ دروغ تاکی بابا ۷۰۰۰مالباخته برسید به دادمون خداوکیلی ماهم ادمیم بابا.
Iran (Islamic Republic of)
حسن فرزین سپهر
۱۱:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
با عرض سلام راجع به دادگاه رامک خودرو 99/3/19 با کد خبر 7360686 به تاریخ 99/2/30 من هم از کسانی هستم که در تاریخ 97/2/11 مبلغ 800.000.00 ریال به حساب رامک خودرو واریز کردم و قرار بود 150 روز کاری بعد خودرو را تحویل بگیرم و تاکنون هیچ پاسخی نگرفتم .لطفا شعبه دادگاه را بفرمائید تا من هم شکاین کنم. متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ایوب حسنی سیروان
۲۱:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
اذر96 با 70میلیون ثبت نام کردم هنوز خبری نیست کجا باید شکایت کنم
آخرین اخبار