برگزاری حرکت جهانی «الی بیت المقدس» در خرم‌آباد

دبیر برنامه «حرکت الی بیت المقدس» در لرستان گفت: برنامه «حرکت الی بیت المقدس» با حضور جمعی دانش‌آموزان و دانشجویان عصر فردا در خرم‌آباد برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام محمد حسین وحیدی، از اجرای حرکت پیاده روی «الی بیت المقدس» در لرستان خبر داد و اظهار داشت: حرکت بین المللی الی بیت المقدس برای تحقق آرمان آزاد سازی قدس در مسیر‌های جهانی ختم به قدس شریف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی، اجتماعی صاحب الامر (عج) لرستان در تلاش است که در همراهی با این حرکت مؤمنانه کار ویژه‌ای امسال انجام شود، افزود: سال‌های گذشته راهپیمایی‌های باشکوهی انجام می‌شد، اما امسال به واسطه شرائط خاص بیماری کرونا، حرکتی نمادین در شهر‌های مختلف کشور انجام خواهد گرفت که یکی از این شهر‌ها نیز، شهرستان خرم‌آباد است.

دبیر برنامه «حرکت الی بیت المقدس» در لرستان عنوان کرد: در این حرکت که با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود از نماد‌های محور مقاومت استفاده خواهد شد تا نوید گر پیروزی نهایی جبهه مقاومت در مقابل جبهه استکبار و صهیونیسم باشد.

وی گفت: این حرکت به شکل محدود با چاووش خوانی و اجرای سرود عصر فردا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷:۳۰ از میدان امام خمینی خرم‌آباد آغاز شده و با طی مسیر راهپیمایی در خروجی شهر به سمت بیت المقدس ختم می‌شود.

دبیر برنامه «حرکت الی بیت المقدس» در لرستان اظهار داشت: انتهای مراسم نیز با کاشت درختان زیتون و رونمایی از تابلوی نشان دهنده فاصله شهر خرم‌آباد تا شهر بیت المقدس به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.