نه به معامله قرن؛

پلدختری‌های سیل زده در راهپیمایی روز قدس + تصاویر

مردم شهر سیل زده پلدختر با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان داده که تحت هر شرایطی از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مردم و مسئولان شهر سیل زده پلدختر در  روز قدس  حضور  خود را در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشتند  تا نشان دهند تحت هر شرایطی از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

پلدختری‌های سیل زده در راهپیمایی روز قدس + تصاویر

روز جهانی قدس روز همبستگی و نماد اتحاد و برادری بین ملت‌های مسلمان جهان است که این روز به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از مظلومیت مردم مسلمان فلسطین در تاریخ اسلام ماندگار شده است.

پلدختری‌های سیل زده در راهپیمایی روز قدس + تصاویر

 روز قدس یادآور انسان‌های ستمدیده‌ای است که در راه دفاع از سرزمین، آرمان و عقیده خود تمام قد در مقابل زیاده‌خواهی قومی خون‌خوار و متجاوز ایستادند.

پلدختری‌های سیل زده در راهپیمایی روز قدس + عکس

روز قدس نماد صف بندی حق در برابر باطل

امام جمعه پلدختر نیز در این رابطه گفت: روز قدس نماد صف بندی حق در برابر باطل است که به تعبیر حضرت امام (ره) تنها مختص سرزمین و مردم فلسطین نیست، بلکه روز یاری نمودن مستضعفان در برابر مستکبران و مصداق مقاومت است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی بیان کرد:امسال با توجه به تشدید پیگیری طرح معامله قرن از سوی آمریکایی‌ها و اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالی، همه وظیفه داریم در راهپیمایی این روز به دفاع از مظلومیت فلسطین و افزایش قدرت مقاومت در راهپیمایی شرکت کنیم و راهپیمایی این روز باید باشکوه‌تر از گذشته به تصویر کشیده شود.

وی افزود: روز جهانی قدس عامل بیداری اسلامی در جهان و همبستگی مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی است و راهپیمایی در این روز خواب‌های واهی استکبار را آشفته می‌کند و امسال این راهپیمایی از اهمیت زیادی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است.

امام جمعه پلدختر از اقشار مختلف مردم ولایی، همیشه در صحنه و روزه‌دار پلدختر، خانواده شهدا، ایثارگران مسئولان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش‌اموزان، اصناف، بازاریان، کشاورزان و اقشار مختلف پلدختر خواست با شرکت در راهپیمایی روز قدس تمام‌قد سیاست‌های غلط سردمداران آمریکا و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را محکوم کنند.

انتهای پیام/پ

راهپیمایی روز قدس در لرستان

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.