امام جمعه خرم آباد: امسال اولین سالی است که سرزمین‌های اسلامی فلسطین، سوریه و عراق از وجود داعشی که سپر امنیتی رژیم صهیونیستی است، پاکسازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نماینده، ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد گفت: روز جهانی قدس یکی از یادگار‌های حیات بخش و نجات بخش امام خمینی برای امت اسلامی است.

حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی تصریح کرد: امسال اولین سالی است که سرزمین‌های اسلامی فلسطین، سوریه و عراق از وجود داعشی که سپر امنیتی رژیم صهیونیستی است، پاکسازی شده است.

امام جمعه خرم آباد افزود: آمریکا توطئه انتقال سفارت خود به بیت المقدس را راه اندازی کرد و مسلمانان باید با هوشیاری و بصیرت تمام پاسخ محکمی به این ترفند آمریکایی بدهند.

وی گفت: استکبار جهانی باید ببیند این مردمی که امروز به صحنه آمدند و فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند، یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی نابود شدنی هستند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: امسال ۴۰ سال از ابتکار امام خمینی (ره) برای انتخاب و نامگذاری روز قدس گذشت و اثر راهپیمایی روز جهانی قدس پایان شکست ناپذیری صهیونیست‌ها است.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: روزی صهیونیست‌ها خود را قدرت می‌دانستند، اما امروز به برکت این راهپیمایی‌ها ثابت شد که اسرائیل تارعنکبوتی بیش نیست.

حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی ادامه داد: دشمن به روش‌های مختلف به دنبال وارد کردن فشار‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بر مردم ایران است، ولی باید ملت ما آگاه و بیدار و متحد باشند و وحدت و انسجام خود را در برابر این دسیسه هاحفظ کنند.

انتهای پیام/م

روز جهانی قدس یادگار حیات بخش و نجات بخش امام خمینی برای امت اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.