رژیم صهیونیستی بخش قدیمی قدس را بست

نیرو‌های رژیم صهیونیستی بخش قدیمی قدس اشغالی را بسته و با استقرار در اطراف مسجد الاقصی مانع از تجمع نمازگزاران مقابل وروردی‌های آن برای احیای شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، نیرو‌های رژیم اشغالگر امروز سه شنبه قدس بخش قدیمی شهر بیت المقدس را مسدود کرده و مانع ورود نمازگراران به این منطقه شدند.

رژیم صهیونیستی از بیم تجمع نمازگزاران مقابل ورودی‌های مسجد الاقصی برای احیای شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، اقدام به بستن بخش قدیمی قدس کرده است.

این در حالی است که شورای اوقاف اسلامی قدس تصمیم گرفته است تا پس از عید فطر در‌های مسجد الاقصی را پس از ۲ ماه تعطیلی به دلیل ویروس کرونا، به روی نمازگزاران باز کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۰۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
روز قدس شریف را پر شور و شعور در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه تمامی امت واحده رسول الله ص متحد و یکپارچه در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص برگذار می گنیم فضای مجازی فضای حقیقیست چرا که در این فضای مجازی واقعا خرید و فروش اجناس و معاملات خرد و کلان دائم صورت می گیرد و آموزش و پرورش و پرسش و پاسخ دانش آموزان و معلمین صورت میگیرد آنلاین و زنده و علوم مختلف از سر تا سر دنیا و تمامی اخبارهای بروز در سرتا سر دنیا مخابره می شود و کارهای دیگر اداری و غیره که از طریق همین فضای مجازی صورت می گیرد پس در این فضای واقعی اینترنتی به صهیونیستها می گوییم که پایان عمر رژیم سفاک غاصب نکبتتان فرار رسیده و شماره معکوس نابودیتان آغاز شده ننگ و مرگ و جهنم اسفل السافلین بر شما صهیونیستهای فاسدین و فایقسن اشغالگران تروریستهای ظالمین و ستمگران شگنجه گران کودک کشان مظلوم کشان باد . شماره معکوس نابودیتان استارت خورده 10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1- 0 - سرواخ موش بخرید برای فرار و قایم شدنتان که سودی براتون نداره فاصله زمانی مابین اعداد شماره معکوس را هم فقط رهبر فرزانه ولی امر مسلمین سر تا سر جهان اسلام می دانند خودم و شما عزیزان امت یکپارچه را به مقاومت اسلامی و صبر و حلم خردمندانه و تقوای الهی دعوت میکنیم قدرت بی نظیر نابودگر فضای مجازی را دست کم نگیرید بر هر آزاده اندیش عادل در سر تا سر جهان و جمیع مسلمین در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص تکلیف واجب است که روز قدس را با شکوه و با اقتدار و قدرت زنده و پاینده نگه دارند و هر کس با هر توان و امکانات و هنر مندانه اش و خبر رسانیش ضربه ایی محلک و کشنده بر پیکر رژیم سفاک شیطان صفت صهیونیستی در تمامی فضاهای مجازی حقیقی وارد کند . والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . لبیک یا رسول الله ص لبیک یا حیدر کرار علی ع .
آخرین اخبار