رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ازنا گفت: تسهیلات حمایتی به کسب و کار‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ازنا گفت: تسهیلات حمایتی به کسب و کار‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان پرداخت می‌شود.

علی ابوالحسنی در جمع خبرنگاران افزود: گروه‌های شغلی صنایع دستی، پوشاک، کیف، کفش، آژانس‌های مسافرتی، گردشگری و زیارتی، باشگاه‌های ورزشی تفریحی، موسسات فرهنگی و هنری آموزشی، توزیع آجیل خشکبار آبمیوه و قنادی، رانندگان برون شهری، آموزشگاه‌های رانندگی، گرمابه ها، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، اغذیه فروشان، رستوران و تالار قهوه خانه‌ها شامل دریافت تسهیلات هستند.

او تصریح کرد: مراکز گردشگری، مراکز اقامتی بوم‌گردی، موسسات خصوصی وزارت بهداشت در حوزه‌های درمانی و تشخیصی و آزمایشگاهی و پارکلینیکی از دیگر رده‌های شغلی مشمول حمایت هستند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ازنا گفت: شاغل بیمه شده در این بنگاه‌ها نباید اخراج یا برای گرفتن بیمه بیکاری به صندوق معرفی شده باشند. پرداخت تسهیلات از خرداد برای بنگاه‌های فعال به ازای هر نیرو ۱۲ میلیون تومان و برای بنگاه‌های که به دستور ستاد ملی کرونا تعطیل شده به ازای هر نفر شاغل بیمه شده ۱۶ میلیون تومان است.
ازنا در ۱۴۰کیلومتری شرق لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.