برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سه میدان میوه و تره‌بار در کرمانشاه

معاون سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سه میدان میوه و تره‌بار در کرمانشاه تا پایان تابستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امید حوریان معاون سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه با اشاره به تاکیدی که برای راه‌اندازی هشت میدان میوه و تره‌بار در شهر کرمانشاه وجود دارد، گفت : بنا داریم سه میدان را در محله‌های پردیس، تعاون و امیرآباد تا پایان تابستان راه‌اندازی کنیم.

او گفت : برای احداث پنج میدان میوه و تره‎بار دیگر نیز برنامه داریم که از این تعداد سه مورد آن‌ها را در مسکن مهر‌ها راه‌اندازی خواهیم کرد.

معاون سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه دو میدان میوه و تره‌بار دیگر در نواحی جنوب و غرب شهر کرمانشاه نیاز است، افزود: در شمال شهر مشکلی از این نظر نداریم و میدان میوه و تره‌بار شهرک مسکن فعال است.

حوریان راه‌اندازی این میادین میوه و تره‌بار را منوط به همکاری اداره کل راه و شهرسازی برای تامین زمین و تغییر کاربری آن دانست.

او با بیان اینکه بنا داریم برای راه‌اندازی این میادین میوه و تره‌بار از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هم استفاده کنیم، ادامه داد: اگر مردم هم زمین‌های شخصی دارند که می‌توانند آن را با کاربری میادین میوه و تره‌بار فعال کنند، از آن‌ها استقبال خواهیم کرد.

معاون سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه از اهمیت راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار هم یاد کرد که کمک می‌کند میوه با قیمت مناسب‌تری در اختیار مصرف کنده قرار بگیرد.

بهزاد باباخانی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: میوه و تره‌بار یکی از عوامل بالا بودن نرخ تورم در کرمانشاه است و در زمینه قیمت میوه و تره‌بار رتبه سه یا چهارم کشور را داریم.

او بر لزوم راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر کرمانشاه تاکید کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی این مراکز هم تولیدکنندگان می‌توانند کالا‌های خود را بدون واسطه به مردم بفروشند و از تولیدکنندگان داخل حمایت می‌شود و هم این محصولات با قیمت مناسبی به دست مردم خواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار